7.00 – 8.15 : Schodzenie się dzieci. Praca indywidualna i zespołowa jako forma realizacji treści programowych. Praca z dziećmi uzdolnionymi i wykazującymi opóźnienia w rozwoju psychofizycznym. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci.
8.15 – 8.30 : Prace porządkowo – gospodarcze. Zabawa ruchowa z całą grupą. Czynności higieniczne w łazience.
8.30 – 9.00 : Śniadanie
9.00 – 10.00 : Zajęcie zintegrowane oranizowane z całą grupą
10.00 – 10.15 : Drugie śniadanie
10.15 – 10.30 : Przygotowanie do wyjścia na teren ogrodu
10.30 - 11.30 : Pobyt w ogrodzie. Swobodne zabawy z użyciem sprzętów ogrodowych i zabawek. Obserwacje przyrodnicze. Zabawa ruchowa organizowana z całą grupą
11.30 – 11.40 : Porządkowanie zabawek terenowych
11.40 – 12.00 : Przebieranie się w szatni, czynności osobiste i higieniczne
13.00 – 14.20 : Swobodne, ciche zajęcia, słuchanie lektur, muzyki relaksacyjnej. Zajęcia dodatkowe (j. angielski, gimnastyka korekcyjna, rytmika, taniec towarzyski). W grupie najmłodszej poobiedni odpoczynek.
14.20 – 14.30 : Zabawa ruchowa organizowana z całą grupą
14.30 – 14.35 : Czynności higieniczne
14.35 – 15.00 : Podwieczorek
15.00 – 17.00 : Formy i treści analogiczne jak w poranku